ⴰⴷⵍⵉⵙ:”ⴰⵔⴳⴰⵣ ⵏ ⵜⵏⵣⵔⵓⴼⵜ: ⴰⵎⵓⴷⴷⵓ ⵖⵣⵣⵉⴼⵏ ⵉ ⵓⵡⴰⵏⴽ ⵏ ⵜⵡⴰⵔⴳ” ⵏ ⵓⵎⴰⵔⴰ ⴰⴽⵍⵉ ⵛⴽⴰ

ⵉⵙⵙⴼⵓⵖ ⴷ ⵓⵎⵖⵏⴰⵙ ⴷ ⵓⵎⴰⵔⴰ ⴰⵜⵡⴰⵔⴳⵉ ⴰⴽⵍⵉ ⵛⴽⴰ ⵢⴰⵏ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⵎⴰⵢⵏⵓ, ⵉⵍⴰ ⴰⵣⵡⵍ: ⴰⵔⴳⴰⵣ ⵏ ⵜⵏⵣⵔⵓⴼⵜ: ⴰⵎⵓⴷⴷⵓ ⵖⵣⵣⵉⴼⵏ ⵉ ⵓⵡⴰⵏⴽ ⵏ ⵜⵡⴰⵔⴳ” ⵙ ⵜⵓⵜⵍⴰⵢⵜ ⵜⵉⵏⴳⵍⵉⵣⵜ: “Man of the Sahara: A Long Walk to the Tuareg statehood ».

ⵢⵉⵡⵉ ⴷ ⵓⴷⵍⴰⵙ ⴰⴷ ⵉⵏⵖⵎⵉⵙⵏ ⴼ ⵜⵎⴰⴳⵉⵜ ⵜⴰⵏⴰⵎⵓⵔⵜ ⴷ ⵉⵡⵜⵜⴰ ⵜⵜⵓⵙⴽⴰⵔⵏⵉⵏ ⴷ ⵉⵎⵏⴰⴷⵏ ⵏ ⵜⵎⵙⴰⵔⵜ ⵜⴰⵎⵣⵔⴰⵢⵜ ⵏ ⵜⵡⴰⵔⴳ ⴳ ⵜⵏⵣⵔⵓⴼⵜ ⵜⴰⵅⴰⵜⴰⵔⵜ ⴷ ⴰⵢⵍⵍⵉ ⴷ ⵢⵉⵡⵉ ⵓⴱⵟⵟⵓ ⵏ ⵓⵙⴷⴷⵓⵔⵔⵉ ⵖ ⵓⴳⵔⴰⵡ ⵏ ⴱⵉⵕⵍⵉⵏ ⴷ ⴱⴰⵔⵉⵣ ⵍⵍⵉⵖ ⵉⵜⵜⵓⴱⴹⴰ ⵢⴰⵏ ⵓⵎⴰⴷⴰⵏ ⴰⵇⴱⵓⵔ ⴼ ⵉⵡⴰⵏⴽⵏ ⵉⵎⴰⵢⵏⵓⵜⵏ ⴱⵍⴰ ⵜⵜⵓⵙⵙⴰⵏ ⵜⴰⵏⵏⴰⵢⵜ ⵏⵏⵙ, ⵢⵉⵍⵉ ⵓⵙⵉⴳⴳⵓⴳ ⵏⵏⵙ ⴷ ⵜⵓⴽⴽⵕⴹⴰ ⵏ ⵉⵣⵔⴼⴰⵏ ⵏⵏⵙ.

ⵉⴱⴷⴷ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴼ ⵓⵍⵖⵓ ⵏ ⵓⵡⴰⵏⴽ ⵏ ⴰⵥⴰⵡⴰⴹ ⵖ 2012 ⴷ ⵜⵏⴰⵥⴰⵕⵉⵏ ⵏ ⵓⴳⵯⵏⵙ ⴷ ⵜⵉⵏ ⴱⵕⵕⴰ ⵎⵎⴰⵖⵏⵉⵏ ⴷ ⵓⵍⵖⵓ ⴰⴷ ⴷ ⵜⵎⵙⴰⵔⵜ ⵏ ⵓⵙⵉⵜⵜⵉ ⵏ ⵜⵡⴰⵔⴳ ⴳ ⵍⵉⴱⵢⴰ ⴷⴰⵜ ⴷ ⴷⴼⴼⵉⵔ ⵏ ⵜⴳⵔⴰⵡⵍⴰ.

ⵢⵓⵎⴰ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⴷ ⴰⵎⴰⵢⵏⵓ 120 ⵏ ⵜⴼⵔⵜ ⴼ ⵉⵙⵓⵔⵙⵏ ⵏ ⵉⵜⵡⴰⵔⴳⵉⵢⵏ ⵉⵣⵔⴼⴰⵏⵏ ⴷ ⵉⴷⵍⵙⴰⵏⵏ ⴳ ⴷⵣⴰⵢⵔ ⴷ ⵏⵏⵉⵊⵉⵔ ⴷ ⵜⵎⵉⵣⴰⵔ ⵍⵍⵉ ⴰⵙⵏ ⵙⵙⵓⵜⵍⵏⵉⵏ.

ⴰⵔ ⵉⵏⵣⵣⴰ ⵓⴷⵍⵉⵙ ⴰⴷ ⴳ ⵓⵙⵉⵜ ⵏ ⴰⵎⴰⵥⵓⵏ, ⵢⵉⵏⵉ ⵓⵎⴰⵔⴰ ⵏⵏⵙ ⵎⴰⵙ ⵔⴰⴷ ⵢⴰⵡⵙ ⵙ ⵚⴰⵃⴰ ⵏⵏⵙ ⴳ ⵉⵙⵏⴼⴰⵔⵏ ⵏ ⵜⴳⵎⵉ ⴷ ⵓⵚⴽⵓ ⵏ ⵜⵉⵏⵎⴰⵍ ⴷ ⵉⵙⵏⴼⴰⵔⵏ ⵏ ⵓⴼⵔⴰ ⵖ ⵜⵙⴳⴰ ⵏ ⵜⵉⵏⵉⵔⵉ (ⵜⴰⵏⵣⵔⵓⴼⵜ ⵜⴰⵅⴰⵜⴰⵔⵜ).

شاهد أيضاً

تقرير رسمي.. “المجلس الوطني لحقوق الإنسان”: تدريس الأمازيغية يسير بوتيرة بطيئة والحيز الزمني في الإعلام “ضيق”

أكد المجلس الوطني لحقوق الإنسان، أن “هناك تحديات مرتبطة بتعميم تدريس اللغة الأمازيغية، والتأخر في …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *